Ik heb een vraag over:

Reserveringen

Hoeveel accommodaties kan ik tegelijk reserveren?
Je kunt via onze website maximaal 4 accommodaties tegelijk reserveren. Dat kan voor één park en voor één reisperiode. De bungalowtypes kunnen verschillend zijn en mogen ook een combinatie van een bungalow en een campingplaats zijn.

Heb je de voorkeur om meerdere bungalows naast elkaar te boeken? Dat kan! Kies bij voorkeuren de gewenste huisnummers (je betaalt maar één keer voorkeurskosten).  
 
Wil je meer dan 4 bungalows tegelijk reserveren? Neem dan contact op met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wil je meer dan 25 accommodaties tegelijk reserveren? Dan kun je terecht bij onze afdeling Business Line via  +31 (0)88 - 205 98 88.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik een speciale korting als ik meerdere accommodaties in één keer reserveer?
Nee, er is geen speciale korting bij het reserveren van meerdere accommodaties in één keer. Wel betaal je maar één keer reserveringskosten en eventuele voorkeurskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid of deze niet tussen je ongewenste e-mails staat. Is dit niet het geval? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We mailen je de reserveringsbevestiging dan opnieuw.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag langer dan 2 weken verblijven op een park. Hoe kan ik boeken?
Neem voor een verblijf vanaf 2 weken contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

We helpen je graag telefonisch verder. Wil je een reservering boeken voor 28 dagen of langer? Neem dan contact op met onze afdeling Landal Business Line via +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
Landal Business Line Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom wordt het door mij gekozen park of type accommodatie niet getoond?
Dit kan gebeuren als er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval zijn er alternatieve parken, periodes en accommodaties zichtbaar. Het heeft op dat moment geen zin om te bellen met het Contact Center, want daar hebben we dezelfde beschikbaarheid als op de website. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een optie te nemen op een reservering?
Nee. dat is helaas niet mogelijk. Heb je een reservering gemaakt die niet binnen 30 dagen plaatsvindt? Dan heb je nog 14 dagen bedenktijd om de reservering definitief te maken. Betaal je niet binnen 14 dagen nadat je geboekt hebt? Dan vervalt je voorlopige reservering kosteloos.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een verblijf boeken met een afwijkende aankomstdag?
In principe is dit niet mogelijk, maar tijdens de feestdagen bieden we soms wel afwijkende aankomstdagen aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Betalen

Kan ik betalen met PayPal?
Nee, in Nederland bieden wij geen PayPal (meer) aan om de reissom mee te betalen. Bekijk hier al onze betaalmogelijkheden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen nog geen bedrag van ons teruggestort gekregen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking of na het plaatsen van een boeking in jouw MijnLandal-account. Het is ook mogelijk om dit in te wisselen op onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald. Wat nu?
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ontvang ik een bevestiging nadat ik heb betaald?
In je MijnLandal-account kun je terugvinden welke betalingen we hebben ontvangen. Heb je betaald via iDeal? Dan zie je direct jouw betaling terug in MijnLandal. Ook kun je via online bankieren terugvinden of jouw betaling is afgeschreven met het juiste rekeningnummer. In dat geval hoef je geen contact met ons op te nemen, dat is de bevestiging. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het 3 werkdagen voordat je betaling zichtbaar is. Dit heeft te maken met het verwerken van de bank. Ook kan het door een feestdag of weekend vertraagd zijn.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Bij het maken van de boeking vragen wij aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag.

Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf. Als je een reservering hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer.

Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn reservering betalen?
Bij Landal GreenParks kun je op verschillende manieren betalen. Via de link hieronder krijgt u een overzicht van alle betaalmogelijkheden.
Overzicht betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verloopt de online betaalprocedure tijdens het reserveren?
Op het moment dat je het boekingsproces hebt doorlopen, krijg je een controlepagina met de boekingsgegevens. Wanneer deze gegevens correct zijn, kun je de reservering vastleggen door op de zogenoemde button te drukken en kom je in het betaalproces. Hier vind je de betaling plaats.

NB. Je moet dit betaalproces volledig doorlopen hebben om jouw boeking definitief te maken.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik veilig online betalen met mijn creditcard?
Er wordt nogal eens gesproken over de onveiligheid van betalen met een creditcard op internet. Onze site slaat de gegevens van je creditcard - nummer, vervaldatum, naam van de kaarthouder - niet op, maar maakt hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptie (versleutelings)technologieën tijdens verzending. Wij accepteren: 
  • Mastercard
  • Visa 
Wij zorgen ervoor dat al jouw gegevens veilig verstuurd worden door het gebruik van Secure Socket Layers (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet om  gegevens te beschermen. Zodoende zijn alle creditcard- en adresgegevens beveiligd in het boekingssysteem van Landal GreenParks. De gegevens blijven niet op onze site bewaard zodat jouw privacy volledig gewaarborgd is. Bovendien is het zo dat:
  • Landal GreenParks creditcard gegevens niet krijgt maar dat er rechtstreeks met de Creditcardmaatschappij wordt gecommuniceerd;
  • creditcardnummers constant door de Creditcardmaatschappijen gecontroleerd en gecheckt worden met een blacklist.
  • een ongewenste betaling die met je Creditcard gedaan is binnen 30 dagen teruggedraaid kan worden.
Meer over betaalmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Voorwaarden

Hoe oud moet je zijn om een reservering te mogen maken bij Landal GreenParks?
Landal GreenParks neemt alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig. 

Landal GreenParks behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke kortingen worden gehanteerd door Landal GreenParks?
Landal GreenParks biedt vele standaard kortingsmogelijkheden. Ook tijdens vakantieperiodes en feestdagen. Indien één van de kortingen van toepassing is, wordt deze automatisch verwerkt in de prijsberekening.
Onze kortingsmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Wanneer je een boeking maakt om op één van onze parken te verblijven, hebben wij bepaalde gegevens van je nodig. Ook in andere gevallen, zoals bij informatieaanvragen, de administratie omtrent bijvoorbeeld prijsvragen en het bezoeken van onze websites, verwerken wij gegevens. Hierbij maken wij ook gebruik van derden die bepaalde persoonsgegevens ontvangen en namens Landal GreenParks verwerken. Dit gebeurt bijvoorbeeld voor de verzending van brochures en mailings of het verwerken van onze gastenenquête. Ingeval van een boeking worden je gegevens vanzelfsprekend gedeeld met het park waar je zult verblijven.

In de Privacy Notice staat meer uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden