Ik heb een vraag over:

Digitale sleutel

Hoe moet ik mijn telefoon instellen voordat ik de digitale sleutel kan gebruiken?
Om optimaal gebruik te kunnen maken van de digitale sleutel vragen we je bluetooth, locatievoorzieningen én 3G, 4G of internet aan te zetten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een WIFI verbinding gebruiken wanneer ik de digitale sleutel gebruik?
Dit is mogelijk, maar voor een optimale verbinding adviseren wij gebruik te maken van een 3G, 4G of andere internet verbinding. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Het installeren van de app lukt niet. Wat moet ik nu doen?
De Landal GreenParks App is te vinden in de App Store & Google Play. De app is beschikbaar voor iOS en Android. Zorg bij het installeren voor voldoende geheugen op je telefoon en een goede internet of WIFI verbinding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe log ik in in de Landal GreenParks App?
Inloggen doe je met je ‘Mijn Landal’ account. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je reservering aan gekoppeld. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Komt de e-mail niet aan? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres en kun je klikken op ‘Maak een account aan’. 

Let op: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit of faciliteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De sleutel verschijnt niet in de app. Wat moet ik nu doen?
De sleutel verschijnt in de app als je de volledige digitale check-in hebt gedaan. Hiervoor vragen we je de volgende stappen te volgen:

1. betaal een eventueel openstaand bedrag;
2. laat ons weten wie je reisgenoten zijn;
3. geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.

Bovenstaande stappen kun je doorlopen in de Landal GreenParks App na het inloggen of in je Mijn Landal account op de website na het inloggen. De sleutel wordt alleen zichtbaar in de app en niet op de website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Landal-app

Wat kan ik doen met de Landal-app?
In de app vind je informatie over de faciliteiten, activiteiten en mogelijke horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je hier activiteiten en attracties in de omgeving van het park ontdekken. Koppel jouw verblijf in de app door in te loggen met je Mijn Landal-account en bereid je voor op je aankomende verblijf!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Landal-app, maar ik heb meerdere reserveringen gemaakt. Klopt dit wel?
Onder 'Reserveringen' vind je alle reserveringen die je hebt toegevoegd in de app. Als je niet al je gemaakte reserveringen ziet, voeg dan de missende reserveringen toe via 'Reservering toevoegen'. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze reservering toevoegen aan de app?
Voor verblijven die geboekt zijn voor 31 mei 2022 is het niet mogelijk om een combinatie-reservering toe te voegen aan de Landal-app. Je hebt dan een reserveringsnummer dat begint met een 'M'. Maar je kunt de app gebruiken zonder in te loggen. Wil je een reservring maken voor het restaurant of een activiteit? Bel dan even met de receptie van het park. 

Verblijven die geboekt zijn na 31 mei 2022 is kun je toevoegen aan de app. Volg hiervoor het volgende stappenplan:
  1. Ga naar de Landal-app.
  2. Login met je Mijn Landal-account.
  3. Klik onderin op 'Reserveringen'
  4. Klik op de tekst 'Reservering toevoegen'.
  5. Voer het reserveringsnummer in van je boeking toe. Deze kun je vinden in de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.  
  6. Je reservering is nu gekoppeld!
  7. Klik op ‘Reserveringen’ in de app om de details van je reservering te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben ingelogd in de app, maar mijn reservering is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?
Volg hiervoor het volgende stappenplan:
  1. Ga naar de Landal-app.
  2. Login met je Mijn Landal-account.
  3. Klik onderin op 'Reserveringen'
  4. Klik op de tekst 'Reservering toevoegen'.
  5. Voer het reserveringsnummer in van je boeking toe. Deze kun je vinden in de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.  
  6. Je reservering is nu gekoppeld!
  7. Klik op ‘Reserveringen’ in de app om de details van je reservering te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden