Regel het eenvoudig en snel zelf

Reservering bekijken
Reservering betalen
Account aanmaken
Reisgezelschap wijzigen
Extra's toevoegen
Reservering annuleren

Top 5 vragen

Kan ik tegen betaling ook eerder inchecken of aankomen?
• Je kunt niet eerder inchecken dan 16:00 uur, dit komt omdat we voor die tijd druk bezig om ervoor te zorgen dat jouw accommodatie schoon en fris is!
• Om 16:00 uur is je accommodatie zeker klaar. Vanaf dat moment kun je in jouw accommodatie.
• Het is wel mogelijk om eerder aan te komen op het park en gebruik te maken van onze faciliteiten. Of ontdek alvast de omgeving.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik gratis gebruikmaken van wifi op jullie parken?
Ja, in je geboekte accommodatie én op het gehele park kun je gratis gebruikmaken van wifi! Het verschilt per park hoe je verbinding moet maken. Ga via de Landal-app naar ‘Park’ en kies voor  ‘Contact met de receptie’, daar vind je meer info. Ben je op het park en heb je vragen over het inloggen? Neem dan contact op met de parkreceptie.

Uitzonderingen

Op de parken Resort Haamstede, Villapark Livingstone en Nieuwvliet-Bad bieden we geen gratis wifi aan. Hier kun je via je account tegen betaling wifi bijboeken. Op vakantiepark Piperdam en glamping Neufchâteau kun je gebruikmaken van wifi op centrale plekken, zoals de receptie en restaurants, maar niet in de accommodaties.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je account. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Heb je geen luxe accommodatie geboekt maar wil je wel opgemaakte bedden? Dit kun je bijboeken in je account onder extra’s, een fijne start van de vakantie! Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar moet ik aan denken voordat ik een park bezoek?
Geef je reisgezelschap en verwachte aankomsttijd aan ons door en betaal het eventueel openstaande bedrag. Dit alles doe je in de Landal-app, waar je ook informatie over het park vindt zoals het adres, de parkplattegrond en gegevens van je boeking. Daarnaast kun je eenvoudig contact opnemen met de receptie en zie je wat er te doen is in de omgeving. We raden je aan om de app te downloaden, voordat je vertrekt.  Zo heb je alle belangrijke informatie bij de hand!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een verblijf geboekt en wil de reisdata, accommodatie of de periode wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen per onderwerp

Parken & campings Wijzigen & annuleren Reserveren & betalen Aankomst, verblijf & vertrek Mijn Landal account Landal-app Overige onderwerpen
Download de Landal-app Handig vóór en tijdens je vakantie
  • Navigeer met de app naar je geboekte accommodatie
  • Vind volop inspiratie van alles wat er te doen is op het park én in de omgeving
  • Heb je trek? Bekijk de menukaarten van onze restaurants of bestel iets om op te halen

Heb je nog vragen?

Voor informatie en reserveringen kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Telefoon
0900-8488 (gebruikelijke belkosten)
0900-8488 (gebruikelijke belkosten)
Voor contact vanuit België, ga naar Service en Contact op landalskilife.be.


Overige info

Contactgegevens parken
Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'praktische info' in het menu.

Bekijk alle parken

Pers
Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.
BTW en KvK-nummer
BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417
 
Openingstijden Contact Center Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35
(niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Kantoor Norwich

Bezoekadres
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk